Ozlemaydin yok öyle aman aman bi acısı yok. Tabi çok hassas bi yerimiz ister istemez acıyor ama doğum yapmış birine çok az bi acı. Bende çok korktum ama takan ebe biraz sakinlestirdi eğer kendini kasarsan çok acir dedi bende elimden geldigince sakin davrandim