tugcedefne5561 alibasic Ateş yan etkisi yok dedi bize doktorumuz istersen doktora bir danış başka bir şeyden olabilir
alibasic eddm bizim ilk doz uygulandı dün sabah. Akşam ateş beliritisi verdi bugün de devam etti çok zor yaşamayın
hiraturk Gokturkmom benim bebegimde ishalde 11. gün. Tahlil falan yaptırdınız mi siz. Aşının İlk dozu böyle olunca ikinci dozdan korkar oldum şimdiden 😑
alibasic tugcedefne5561 bize de öyle demişti doktorumla görüştüm acile başvurmamızı söyledi yarın kendisine gideceğiz
Gokturkmom hiraturk 2.dozda hiçbir yan etki yaşamadık 🥰 umarım sizde yaşamazsınız çok normal endişelenmeyin
aysegul466 alibasic yaptırdık 3 gün önce herhangi bi sorun olmadı sadece daha fazla kaka yapıyor hafif mukuslu ateş yapmadı çok şükür