minik136_ Asla alma anlık çaresizlikten aldık ama çok pişmanım Çok az kullanabildim çünkü hiç verimli değil sagmiyor bile Öyle olunca sağmayi biraktim emzirdim emdiği kadar artık Saatlerce uğraşıyorsun çok az süt sagiyor Gerçekten bunu hangi kafayla ürettiklerini çok kez düşündüm