Benim oğlum da günde iki bazen üç yapıyordu ve zayıf gidiyor hep. Doktorlar bir sorun görmedi ama sanırım sindirim sistemi çok hızlı çalışıyor. Yapıyordu diyorum bezi çıkardıktan sonra 2-3 günde bir yapmaya başladı sanırım korkuyo inşallah tuvalet eğitimini kazanırsa sonra nasıl olur ben de merak ediyorum