kızlar çocuk olduktan sonra aranızda doktor diş hekimi avukat mühendis gibi bölüm kazanan var mı veya cevresinde kazanmış olan şuan böyle bi hikayeye çok ihtiyacım var.. bebiş plansız oldu halimiz vaktimiz yerinde ancak iyi bir bölüm kazanmak istiyorum esimin ailesinden bir birey 2 yıllık sağlık bölümü okuduğumu işimi yapmayıp başka sektörde çalıştığımı öğrenince ( kendi öğretmen ) olsun herkes kendi meslegini yapmak zorunda değil demişti alaylı bir sekilde ve içime dert oldu kendi bölümümden atanma sansım çok az ancak iyi bir bölüm kazanırsam kolaylıkla iş bulabilirim bebeğim 4 aylık ve uyku düzeni var sizce olur mu ? sayısalım iyi diye bu bölümler