dilaragkcn Merhaba bilgisi olan var mııı??? Nasıldır yeni lojmanlar? Bahçesi parkı konumu ortamı vs vs
nurkrts25 dilaragkcn merhaba bize yeni lojman çktı henüz gidip görme sansm olmadı ama eşim video geldi oradan biliyorum yeni olduğu için çoğu şey aktif degilmiş su elektrik falan bile bu hafta gelir demişler
nurkrts25 dilaragkcn konum olarak yüksekova merkezine uzak çocuk parkı var lojman bahçeside iyiydi düzenliydi yani ☺️
Shewolff dilaragkcn beğendiniz mi ? Herkes çok küçük diyor bende düşünüyorum da bir de askeri lojmana boş daireye yazıldık
dilaragkcn Shewolff ben cok begeniyorum bir lojmana göre gayet yeni sıfır daireler içleride güzel hiçte küçük değil cok yeterli sadece biraz mutfak küçük odalar büyük, polis lojmanındakilere mi yazıldınız ?
Shewolff dilaragkcn hem ona hem jandarma lojmanlarına yazıldık jandarma lojmanlarına taşındık ama yerleştim şükür bende