melisati Atak haftasında olabilir, diş çıkarıyor ya da başka bir sancısı olabilir. Bebeğim de bu şekilde 2 hafta falan yemedi sadece yulaflı ve irmikli mama verdim bir de kefir. Yemediği için üzülmedim , zorlamadım da. Biliyorum ki geçici bir süreç. Siz de sakin olun, bu süreci çok yıpranmadan geçirin inşallah.