Bebeğim 22 günlük ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyor beslenme konusunda ise kafam çok karışık mama vermek istemiyorum bebeğim sürekli meme istiyor ama doyuyor mu anlamıyorum emerken uyuyor yatağına bırakınca ağlıyor uyanıyor meme verene kadarda susmuyor emzirdikten sonra doymadı diye mama veriyoruz 60 ml içiyor bu arada memede 1 1.5 saat kaldığı oluyor en az yarım saat emziriyorum mama vermediğim zamanlar da çişini kakasını yapıyor ama doymuyormuş gibi mama da içiyor napıcam bilmiyorum çok yorucu bi süreç tecrübeli anneler sizlerde böyle şeyler yaşadınız mı tavsiyeleriniz nedir bu arada gazını da çıkarıyor ama yinede huysuzluğu devam ediyor kokumla sakinleşir diye kucağıma alıyorum göğüsüme koyuyorum ama hiç umrunda değil sadece meme istiyor napıcam bilmiyorum