kedili1anne Kızlar merhaba,yenidoğan bebeğim var Meme ucum hiç yok sağıp biberonla veriyorum Weebaby almıştım ama aşırı akıyor çok kötü bir biberon Çok akıtmayan bebeğime uygun bir biberon önerir misiniz lütfen
kaanasilinannesi kedili1anne meme ucu çıkarıcı ürünler var denediniz mi lansinoh markanın ilk önce onu deneyin bence lansinoh ve philips avent in biberonlari anne memesine benzer onları kullanabilirsiniz
eliiifogz kedili1anne biberon verirsen göğsünü hiç tutmaz ya kaşıkla ver yada göğüs ucu çıkartıcı var onunla emzir pompa da bir süre sonra sütü keser diye biliyorum
pembeee kedili1anne canım Philips avent. Başka hiçbir markaya bakma bile. Kızım altı aylık ben meme reddi yaşadım ve hep bu biberonla besliyorum sıfır akıntı çok rahat içiyor
uakbn0_0 süt kaşıgı al babyjem ya da başka marka yenidoğan için biberon değil süt kasıgınla besle yenidoğan dönemi geçsin sonra aventin 2 numara emzikli biberonunu alabilirsin anne memesine çok yakın emziği
kedili1anne kaanasilinannesi gerçekten hiç yok ucum Denemedim çıkarıcı ürünlerde ama elektrikli ve manuel iki tür pompayu da kullanıyorum Sağımdan sonra bile zerre meme ucu çıkmıyor Açıkçası çıkaracağına umudum yok Başlık denedim göğüs kalkanı Bebeğim daha çok sinirlendi Sabırsızlanıyor memeyi tutamayınca :(((
uakbn0_0 kedili1anne yanlış diyemem bu işin uzmanı degilim ama doğum yaptıgım hastanedeki dr süt kaşığı kullandıgım için bilinçi anne demişti herhalde dogrudur dkdkdj
kedili1anne uakbn0_0 Meme reddi olmasjn diye süt kaşığı öneriyorlar Ama bebeğimin memeyi kabul etme ihtimali olsa asla yapmam Cidden hiç ucu yok2 gün yattım hastanede Hemşireler meme ucu çıksın emsin diye hiçbir şeye izin vermediler haliyle süt veremedim Çocuğumu sarılık edeceklerdi Çıkmıyor ki uç Ve ben çok ısrarcı oldukça kanamalı süt geliyor canım çekiliyor
uakbn0_0 kedili1anne anladım ben emzirme ihtimali olabilir diye demiştim biberon olarak aventi öneriyor herkes bende kullanıyorum memnunum
kaanasilinannesi kedili1anne doğru hatta benim bebeğim hiç cekemiyo ememiyo yani büyük numarasını alıp denicem
kedili1anne eliiifogz Benim bildiğim de düzenli sağmak artırır Hatta emziren kadınlar bile fazla sğtğ sağmalı
123111 @“kedili1anne”# Philips Avent 2 numaralı olanını kullanabilirsin en iyisi anne memesine yakın😊
123111 kedili1anne 1 de sütün akışını kendisi çekerek ayarlıyormuş bebek cnm baktım az önce 2numarada akışı daha kolaymış bebekler için 0-6ay bebekler kullanıyormuş arkadaşımda onu kullanıyor çok memnun 😊
kedili1anne pembeee memeyi sağıyor musun mama mı veriyorsun Benim meme reddi yok ama meme ucu yok bebek alamıyor ve sinirlenip çok ağlıyor Bi kaç gün denedim ama olmuyor Göğüs kalkanı takıyorum kayıyor Çözümü sağmada buldum