Perii0 bizimki birde kucakta sallaya sallaya uyurdu gezerek ve aynı anda sallayarak en kısa 45 dk en uzun 1 saat 50 dakikada uyurdu ağırdı kiloluydu maşallahı vardı . 2,5 -3 yaşa kadar sadece bu şekilde uyudu . Tam da dediğiniz gibi bir bebekti . Tüm dişler çıkınca biraz enazından uykusu düzene girdi daha az bazen hiç uyanmadan uyur hale geldi . Zamanla düzeldi taşlar yerine oturdu . 3 yaş 3 aylıkken kreşe verdim katkısı oldu . Şu an 4 yaşı geçti hala çok koşturur her koştuğunda yüreğim ağzıma gelir . Tam oyun çağında ama enazından yanımıza alıp bir yerlere gidip bişeyler yiyoruz bizimle geziyor eğlenebiliyor kendini meşgul ediyor . Şükürler olsun biraz zaman lazım .