uckunmerve Kızım 5.ayından itibaren mama destekli beslendi 6.ayında tamamen mama içmeye başladı sütüm gelmediği için buna rağmen doktorumuz 9.aya kadar su içmesin dedi. Ben 7 aylıktan itibaren ek gıdadan sonra teklif ettim yavaş yavaş çünkü hep biraz alışsın dedim hemde biz içerken kızımda içmek istiyordu. Şimdi 11 aylık güzelce içiyor su ama yani bilmiyorum herkesin kendi kararı tabi de normalde de bilimsel olarak içirilmemesi gerekir anne sütü/mamadan alıyor su ihtiyacını. Sorsan eskilere biz hep verdik diyorlar tabi