Bir haftadir hastaydı kusma ve ishal acile götürdük ilaç verdiler dün de 3 defa kustu ve beş defa falan ishal oldu ama bugün sabahtan bı kere ishal oldu hiç kuskadi ama hiç utanmıyor kolunu bile kaldiramiyor hep uyuyor yarın uzman doktor için randevu aldım gidecez de bugünde mi görürsem acaba hastalık sonrası halsizligi normal diye düşünüyorum belki de başka biseydir bilemedim hiç