Iyi aksamlar canlar. Her zaman bana yardimci oluyorsunuz tesekkur ederim. Yabanci oldugum icin bilmedigim cok sey ve ayni zamanda sizlerdem oyrendiyim cok sey var. Inşallsh pazar gunu yolcuyuz Azerbaycana. 2gun yol otobusle. 9aylik ogluma nele4 yapip koya bilirim yolda yemesi icin?sut emiyo zaten uyudugu zaman emip uyuyo. Ama uzun yolculuk oldugu ve otobusle gittigimiz icin muhakkak uzun sure uyumuycak ac kalmasini istemiyorum. Ve bu arada oglum daha elinde bisey yiyemiyo fazla puturlede yiyemiyo ona gore uygun tarifleriniz varsa bir zahmet yazarmisniz❤🇦🇿🇹🇷