octaviablakee Selam kızlar, 2aylık bebeğim var. Telsiz ya da kamera kullanıyor musunuz? Gerekli mi? Gerekliyse hangisi hangi model? Wi-Fi ile bağlanan kameralar güvenlik açısından riskli diye duymuştum.. Almadan önce sizlere danışmak istedim 🤍
defnevedoruk octaviablakee bebeğim 22 günlük bide 28 aylık kızım var kızımda kullandım simdi oğluma kullanıyorum, bebevo marka. Dediğiniz gibi wifi ile bağlanana kameralarda güvenlik açığı varmış o yüzden bunu almıştım
adaatuna octaviablakee bence inanılmaz gerekli. Ben de hem 360 dönen 4k telefondan izlenebilen xiamio kamera var odasında sabit. Bir de telsiz kameralı var ikisini de kullanıyorum
cicekannesiii octaviablakee kameralı elim ayagım oldu wifisiz cekıyor özellikle oyle aldım bebevo marka fiyatıda makul bakabilirsiniz.kiwi wifi ye baglı olan da var evde ama sureklı telefondan ızlemek zor oluyor
adaatuna octaviablakee kamera büyüyene kadar kullanıyorsunuz ama telefondan girip bakmanız lazım hep, bence ilk 6 ay telsizli kamera sonra 360 kamera taktırıp büyüyene kadar kullanırsınız