Joie chrome bebek arabamız ve joie gemm pusetimiz var bu ikisini foşur foşur yıkayıp paketlemek istiyorum kullanmıyoruz çünkü hazır havalar da sıcak kimisini gördüm araba yıkama yerlerine götürüp yıkıyor 😂 annem getir balkonda yıkayalım şampuanla dedi komple su tutup yıkasak bir sorun olur mu aksamlarında falan? Siz nasıl yıkadınız?