Eri070120 o zamanlarda sakinleştirmekten başka çare yok. Ben göğsüme yatırıyordum o kendini topluyordu zaten evde öyle geziyorduk, sallanıyordum olduğum yerde, titretiyordum, konuşuyordum. Bazen o emmek istiyordu kendini sakinleştirmek için hatta bir dönem memeye yapışık yaşadık. Sakinledikten sonra hemen masaj yapıyordum. Sab simplex, biogaia kullanıyorduk sonradan nurse harvey’s çömez de kullandık. Zor zamanlar gerçekten. Allah yardımcın olsun, biraz daha sabır sonra hepsi geçiyor.