Deletedmom_968 Yaklaşık 2 3 gündür bezinde azalma oldu eskiden 5 bez garanti çıkardı şimdi 3 zor oluyor kilosunu bilmiyorum ama alıyor gibi bezden anlıyorum aldığını ama çok fazla azaldı çişli bezleri normal mi bir sorun varmıdır
alpaslanmom_ Deletedmom_968 3 bez az yeterli beslenemiyor olabilir doktorunuzla irtibata geçin zaman kaybetmeden
saremomm_ Deletedmom_968 yani doktorlar havaların sıcak olduğunu ve terleyerek sıvı boşalttıklarını söylüyor o yüzden yazın bez sayısı azalırmış ama her bebek farklı olabilir doktora danışmak daha mantıklı
hepyerdeyizz Deletedmom_968 3 ay 9 günlük oğlum bez sayısı azaldı fazla kusma ve teri var normal görüyorum çünkü kilosu iyi alışı da iyi
Deletedmom_968 alpaslanmom_ aksine bu sıra daha fazla emiyor kakayı bu sıra çok yapıyor kakalı bezler sayılıyor mu çişli bezlere
Deletedmom_968 saremomm_ bebeğim çok terleyen bir bebek zaten en mantıklısı doktora danışmak bence de teşekkür ederim yinede
Deletedmom_968 hepyerdeyizz bana göre de bebeğim kilo alıyor aldığını fark ediyorum ama acaeba doymuyor mu hissi oluyor bide bezde de azalma olunca
hepyerdeyizz Deletedmom_968 bezi siz geç dehisitriyor olabilir işiniz hani uyuyodur vs diye ellemezsin az daha dolar gibi
feriiiii Deletedmom_968 aynı sorunu yaşıyorum doktora goturdunuz mu goturduyseniz ne dedi…sabah götüreceğim ama yinede duramıyorum sebebi ne olabilir
Deletedmom_968 feriiiii su içirmedişim içinmiş suyu içirdiğim anda bitti tekrardan bezleri normale döndü
Deletedmom_968 senasyali başta 1 çay kaşığı verdim her gün iki hafta sonra sabah öğle akşam birer çay kaşığı verdim