hulyakkan1 Kızım 6 ay 10 günlük 2 gündür çok mızmız ağlamaklı oyuncakla bile oyalanmıyor hiç bi şey yapamıyorum evde kucakta durmak istiyor atak dönemindemi sizce sizler ne durumdasınız ve bu ne kadar sürer
hulyakkan1 betul97_ çok şişti damakları sürekli kaşıyıcı var elinde zaten patladı patlayacak ama 2 gündür daha fena sakin bir bebek aslında
betul97_ hulyakkan1 Eline taze soğan sapı ver içindeki bir şey uyuşturuyormuş. Ben kızıma verdim hep baya onunla sakinliyordu
betul97_ hulyakkan1 Kokuyordu ama yapacak bir şey yok😅😅 Yine de mutlaka gözünün önünde olsun bir şekilde koparır filan hatta pırasa sapı varsa daha iyi olur o daha lifli biraz da kalın baya oyalar