

Kızlar acilen bakar mısınız. Oğlumun gözünde 1 aydır böyle bir şey çıkmış. 1 ay önce alttan arpacık gibi bir şey çıkmıştı. Damla falan kullandım. O geçti. Sonra göz kapağının iç kısmında böyle şişlik ve kızarıklık kaldı. Daha önce yaşayan var mı? Bende de 2 yıl önce çıkmıştı. Şalazyon dedi doktor. Bu da öyle bir şey mi.