Kaçtığınız için gizli gittiğiniz için çocukta kaygı oluşuyor alıp karşınıza söyleyin ben şimdi dışarı çıkıyorum biraz işlerim var ama sonra geri gelecem ( tekrar döneceğinizi çocuğa mutlaka belirtin annem gitti gelmeyecek kaygısı oluşmasın ) geri dönünce birlikte oyun oynayacaz vs deyin ve dönünce mutlaka yapın bunu ağlayabilir istemeyebilir normal ama mutlaka haber verin her zaman bu şekilde yaparsanız çocuk her defasında döndüğünüzü görecek bir yere gideceğiniz zaman yüksek tepkiler vermeyecek ama kaçarsanız sizi görmeen giderseniz çocuk bir bakıyor anne yok yok oldu nereye gitti bilmiyor kaygı o zaman oluşuyor ve evde daha çok yapışıyor size çünkü her an gidebileceğinizi düşünüyor sizi kaybetmemek için hep size yapışıyor