Bizde 3 aylıkken anladık. Mukuslu kaka, uykusuzluk, gaz problemi, huysuzluk hepsi vardı fakat en belirgin olan semptomlar bizde aşırı kusma ve kilo alımında yavaşlamaydı. Ben diyete başladım mamasınıda alerji maması yaptıktan sonra yavrum rahatladı. Diyet yapan annelere söylüyorum tünelin sonunda ışık var (her bebeğin toleransı farklı, bir uzman eşliğinde) 6. Aydayız diyetimi kontrollü şekilde açabildim, alerji mamasınada aynı şekilde devam ediyoruz şuan çok şükür bir problem yaşamıyoruz.