ecemim05 Lütfen anlayanlar bilenler yorum yapabilir mi 2 gün oldu iki tane 20 lik dişimi çektirdim aşırı zor ve yorucu oldu sormak istediğim şu çenem ve yüzümün uyuşması hala geçmedi acaba bu süreç normal mi yoksa doktora mı gitmem gerekiyor
betul97_ ecemim05 Uyuşma var mıydı hatırlamıyorum da yüzüm baya şişmişti. İlaçlar da olmasa ne olurdu bilmem de 1 hafta 10 güne düzeliyor. Dikişleriniz var mı
neslihanada ecemim05 1 haftaya anca düzeliyor o canım çok zor ağlamıştım ben çekimden sonra ağrıdan berbattı 🥲
sek_kahve ecemim05 bilemiyorum canım ben üsttekileri geçen sene, alttakileri de birkaç ay önce çektirdim yüzümde hiç uyuşma yaşamadım. Bence bi arayın çektirdiğiniz yeri
TerazivedevrN ecemim05 uyuşma çok normal gelmedi ya bende yakın zamanda hem alttan hem üstten çektirdim de uyuşma olursa tekrar gel demişlerdi oradan yola çıkarak söylüyorum
ayse55beyza ecemim05 ben aldırdım 20 diş bi ay agrısı oldu belki daha fazla antibiyotik geçirmedi bilmiyorum nedendi gece daha çok agrırdı kan basınç olurmuş çok zor Dikişsiz aldırmak uyuşması bende geçti ama agrısı geçmemisti ve çok çektim 🥲
ecemim05 ayse55beyza ay bende çok pişman oldum mahvoldum ağrısı ayrı uyuşması ağrı beni çok beter etti
ecemim05 sek_kahve işte bazıları canım diyor ki olmuyor bazıları oluyor banada hiç normal gelmedi dudağımı hissetmiyorum
ereninannesi_ ecemim05 gömülü diş de diyebiliriz üstü yoktu kök vardı altında da kist doktorum iğneyi vurduktan sonra kalıcı uyuşukluk kalabilir dedi. Kistten dolayı dedi galiba ama bi doktora danışın. 2 iğne yaptı 2 azı dişimi de (üstleri kırık sadece kök) çekti geceye geçti uyuşukluğu
Mommyhann ecemim05 ağrı için buz tutun sürekli 1 hafta sürüyor ama uyuşma için muhtemelen dişiniz sinire cok yakındı oda uyuşukluk yapar doktorunuza bi danısın