berennur01 Bu hafta Erzurum’a gitmeyi düşünüyorum kızım 17 aylık ona bilet alıyorlar mı eşim almıyor diyor ben alıyorlar diye biliyorum bilgisi olan yardım edebilir mi
ayseayliz berennur01 1 hafta önce uçak yolculuğu yaptık kızım 20 aylıktı biz bilet aldık 480 tl falandı ama biz Ankara’dan Bingöl’e geldik değişiklik gösterebilir tabikii. Bebek için kemer veriyolar onu takıyorsunuz
Alya-Sena berennur01 evet alıyorlar kemer parası cok cüzi bir rakam bilet alırken altta 0 2 yas bebek yazıyor görmüşsünüzdür belki ordan seçmeniz gerekiyor. Tc si filan en son da giriliyor.
Evaninanasi berennur01 bilet alma esnasında onun da bilgilerini doldurmanız ve biletini almanız gerekiyor ama ücreti 200 lira falan oluyor.
Seyma2534 berennur01 2 yaşına kadar bebek olarak seçim yapıp bilgilerini giriyorsun 400 küsür alıyo kucağınızda oturucak uçakta ama 2 yaşına girdiği günden itibaren tam koltuk ücreti alıyorlar