Merhaba kızlar , uyku rutininizi merak ediyorum, nasıl uyutuyorsunuz sallayarak mı kendi mi uyuyor , uykudan uyanınca nasıl donduruyorsunuz ve en can alici soru , gece kaç kez uyanıyor ?
Bizim uykular berbat çünkü , oğlum sürekli destekle uyumak istiyor sallamak veya pışpışlamak ama tüm uyku sırasında , ve gece çok uyanır her uyandığında da aynı şeyi tekrar istiyor , dün gece tüm desteği bıraktık yaklaşık 3 saat uyanık kaldı ağladı vs , en son daldı , şunu farkettim kendi dalinca daha güzel uyuyor uykuları daha uzun oluyor , ama biz destekleyince sürekli uyanip ağlıyor , lütfen nerede hata yapıyorum , yazın