poll söyledikleriniz mastit ama ağrı ateş kızarıklık varsa enfeksiyon belirtisi. Ben antibiyotik ile geçiremedim bende ki kronik oluşmuş çarşamba günü de göğsümden biyopsi yapılacak sarılı kızarıklık az şu an ama size tavsiyem kesinlikle ertelemeyin hemen genel cerrahi doktora görünüm antibiyotik kullanın ama doktorunuzdan mümkünse birde ultrason isteyin orada apse var mı sadece mastit mi öğrenin ben yaptırmadım 2 gün sonra gittiğimde daha da ağırlaşmıştı durumum. Mastit sonrası doktorum sütü kesmemi söyledi hep sağıyordun güzel geliyordu sütüm. Doktor bırak deyince yavaş yavaş kademli bıraktım 1 hafta içinde kesildi şu an mama ile besleniyor, zaten sol göğsüm komple sargıda yara içinde olsa da çocuk içemez onun için en doğru karar sonucunuz birde doktor ne önericek