Gmzakts19 asilbertug benm arttı. Bebeğim 10 aylık hala arada yorgun argın olduğumda içerim takviye etsin diye
ahlasmomm_ asilbertug Bnde hem bestlak hem solgar kullandım öyle bir artış görmedim . Ebebekten aldığım malt içecek daha etkili geldi bir de emizirip yarım saat sonra sağım yaptım öyle arttı 2,5 ay falan mama destekli gittim
cerend24 asilbertug bestlak da solgar da arttırmıştı ama solgar daha çok arttırdı. Bir de power pumping sağım yapıyordum. Yalnız solgar felaket kilo aldırıp yağlandırdı beni
feslegencihnm asilbertug ben hem solgar hem bestlak kullandım bir işe yaramadılar sadece sağım yaptım emzirmeden sonra o zaman artmıştı sütüm
nskrt feslegencihnm emzirmeden sonra kaç dk sağım yaptınız? Yenidoğan olsuğu için bebeğim 2 saatte 1 besliyorum ama sağım yparsam diğer besleme saatine göğüslerim sanki tam dolmamış gibi hissediyorum
feslegencihnm asilbertug para tuzağı bence benim bünyemde işe yaramadı başkalarında yaramıştır herkes birbirinden farklı sonuçta ayrıca bütün emzirme danışmanları sağımla süt arttırıyor
assenas 6 aydır solgar kullanıyorum, belirgin bir artış görmedim. Daha çok içindeki vitaminlerle sütün içeriğini zenginleştirsin diye devam ediyorum. Başta bestlak kullandım, o kısa süreli arttırdı yettiğini görünce onu da bıraktım. Bence damla işe yarıyor.
feslegencihnm nskrt bebeğim emdikten vaktim varsa 10 dk hemen sağım yapıyorum göğüsüm boşalmış oluyor ayrıca yumuşak göğüs yağlı süt demektir göğüsünüz boş değil 🙂