Kızlar bebeğim doğduğundna beri emzik tutmıyordu 3 gün önce tekrar deniyeyim dedim çünkü hetşeyi ağzına sokuyor ve dişleri kaşınıyor diyorlar emziği tuttu 3 ay 25 günlük ama emziği tuttuğundan beri meme emmiyor doğru düzgün memeyle boğuşuyor emzik yüüznden meme reddi mi yoksa 4. Ay atağından dolayı meme reddi mi anlayamıyorum suçluluk hissediyorum emiyor ama 4 saatte bir felan böyle oda 5 10 dk 3 gündür böyle sizce emzikten mi ataktan mı 🥺