Bebeğim 28 günlük ne zaman memeden emse bir ağlama krizi, uykuya geçememe(4 saat sürüyor bazen) kıvranma ayaklar durmuyor. Kusuyor tekrar emmek istiyor tekrar kusuyor. Ama sütümü sağıp biberonla verdiğimde sorun ortadan kayboluyor 3 saat aralıksız uyuyor beslenmesi gelince mızırdanıyor sütünü sağıp içiriyorum tekrar uykuya geçiyor bunu yaşayan var mı?