kaanasilinannesi aşkım o biberon yüzünden benim çocuğum çok aç kaldı altı ay üstüne aldım yine çekemedi, ben de gittim lansınoh aldım biraz hızlı bir akış o yüzden üç aylık bebeğime bir ay üstünü kullandım o biberon biraz sıkıntı çünkü hiç gelmiyor çocuk çekemiyor aç kaldı onunla o yüzden başka alsan çok memnun kalırsın o zaman çocuğumu 30 cc veriyordum çekiyordu çekiyordu yarım saat 1:00 saat 20:00 cc ye düşüyordu fazlası yok yani biberonu değiştirdim 30 cc tam 13 dakikada bitirdi bir hafta aç bırakmışız çocuğu biz içemiyor diye hastanelik bile olduk biz beş günlükken yemiyor diye doktor bir Bıberonu değiştirtti çocuk güzelce yedı o zaman var ya ne kanlar vermiştik biz yemiyor diye meğerse tüm sıkıntı biberonmusmus emme refleksı yok sandılar küveze yatacaktı az daha