shiningmother34 Kızlar memnun kaldım dediğiniz çocuk ve kendiniz için güneş kremi markası rica ediyorum 🙋♀️
bebekdeniz shiningmother34 Bade Natural içeriği temiz olduğu için doktor önerisi ile hem bebeğime hem kendime stick olanını aldım. Vücudu içinde siveno aldım 🙏
suheyla92 shiningmother34 ogluma minelacare organik ve cok basarili kendime de yuzume loreal vucut ne bulursam
hira0502 shiningmother34 kızım için siveno güneş losyonu aldım ama memlekette çok kullanamadim yine yandı kızım 😀 ama sürümü falan güzel. Kendim içinde ThePurest yağlı ciltler için olani var onu kullanıyorum
Kuzularinanasi shiningmother34 nive baby kids 50+ .spreyli olandan surmesi de cok kolay oluyor. yillardir kullaniyoruz.kendimize de aynisini kullaniyoruz hic kizariklik vs yanma yasamadik.gerci ciltle de alakali.
BongomyaPrensi shiningmother34 beeo içeriği temiz kullaniyorum geçen sene de kullandım gayet memnunum ama daha uygun fiyatlı olsun içeriği de temiz olsun derseniz babytoon marka öneririm daha büyük paketi daha fazla var içinde
Tekbenimsucumguzelolmakdemi starwomen daha öncede duydum bioderma yı. Memnunmusun? Birde beyazlık bırakıyormu, aydınlatıcı özelliği varmı?
Edininannesii Kendime Lancôme güneş kremi bakın daha iyisi yok ben de buradan duyup almıştım müthiş birşey tarla satılır bunun için 😅 bebeğime de badler yeşil olan o da çok iyi bütün gün bizle plajdaydı yanmadı bile
Tekbenimsucumguzelolmakdemi shiningmother34 solante kullanıyordum bu aralar sebamed e geçiş yaptım ama evde solante dışarıda sebamed kullanıyorum. İkisindende memnunum.
starwomen Tekbenimsucumguzelolmakdemi Bana doktor önermişti 8 aydır kullanıyorum çok memnunum. Beyazlık bırakmıyor, ciltte emilimi güzel. Aydınlatıcı özelliği yok.