bebeğim bir hafta sonra 1 yaşına girecek ek gıda sürecine başladığımızdan beri hiç bir şey yemiyor ağzından püskürtüyor iki üç kaşık alıyor başka yemiyor çiğnemesini bilmiyor yutamıyor çok üzülüyorum bu duruma çevremde de çok baskı oluyor bişey vermedin mi sen buna yemeyi bilmiyor diyorlar bu durumu yaşayıp şimdi bebeği güzel yemek yiyen var mı acaba 🫠😢