arzuapo Kızlar 8 nisan da doğum yaptım 29 Mayıs’ta adet oldum yine 19 Haziran da adet gördüm şimdi hala olmadım korunuoruz yinede korkuyorm bu durumu yaşayan varmı emziriom bu arada onunla da ilgili olabilir mi adet düzensizliği
patlakprezervatif karpuz_ bebeğim 6 aylık oldu hiç olmadım bu normal mi? Ama sadece emziriyorum 2 hafta önce tadımlara başladık sürekli de değil
karpuz_ patlakprezervatif evet emziren anneler için normal ama 1 yıla kadar olmazsa doktora gidilmeli diye biliyorum