aaryamom Bebegim ek gıdaya gecti kendim lor yapip verecegim ama ilk defe deneyecegim bu yuzden peynir altı suyu cikiyor ya onu atmamami ögrendim cok faydaliymis ama nerelerde kullanirim , aranizda kullananlar var mi ?
bidebayilistersenferiya aaryamom bebe bisküvisini ıslatıyorum Lor peynire katıp labne kıvamına getiriyorum yumurta sarısına katıyorum tariflerde gördüm
cikolatahurma aaryamom evet ya aşırı faydalı kaynanamın eltisi hep peynir yapınca 5 kiloluk bidonlarla yollardi ilk ictigimde tiryakisi oldum