Evett öğlen uykusu sohbetini başlatıyorum kızlar 📢📢📢
Hamileyken ben sürekli mısır yemiştim gece gündüz haşlama bardakta közde konservede her halini yedim mısırın ve bir tek onu aşermiştim şimdi oğlumda tam bir mısır delisi pazara gideriz kokusunu alır markette konservede resmini görsün ister buzlukta hep bi mısır vardır bizim artık buzluğa atmaya karar verdim hatta dün ananesi almış babasıyla almaya gitmişlerdi dönerken kavga etmiş babasıyla yemek için çiğ haliyle yemiş bikaç ısırık o boyuttayız 😂😂
Sizinde var mı böyle hamileyken sık sık aşerip de çocuğunuUn bayıldığı yada asla yemez dediğiniz şeyler 🧐🧐