Kuzlar yardımınıza ihtiyacım var bebeğim bugun5 aylık oldu ama doğduğundan beri hep göğsümde emziremedim ve ilk iki ay dolu doluydu hep sahip verdim bebeğime üçüncü aya gelince sütümde azalma oldu uyku deseniz rahat uyuyorum saolsun eşim yardımcı oluyor yeme içme deseniz düzenli yiyorum ve işte çaylar vs de denedim üstüne kan verdim bir sıkıntı yok ve iki aydır resmen mamaya döndüm ve çocuğumun kilosu da yavaşladı şimdi göğsümu tutuyor ama içtikten 3_4 dk sonra bırakıyor sütüm azaldi şimdi size sorum şu bu aydan sonra memeye tamamen geçebilir miyim ve geçersem eğer sütüm.nasil yerine gelecek