hunilimomy hava nemlendiricisi . Simbonun hava nemlendiricisini kullanıyorum doğduğundan beri 2.5 yıldır . Bulunduğumuz yer çok kuru . Solunum yolları kuruyor insanın tamamen . İyi ki de almışım diyorum . Simbo genelde kalitesiz gelir ama bana bu ürün gerçekten iyi . Onun dışında kiwi marka mama sandalyesinden de çok memnun kaldım çocuk iri ve çok hareketli olmasına rağmen asla devrilme yalpalama dahi olmuyor çok sağlam ve iyi .kiwi süt sağma makinası yine memnun kaldıklarımdan biri . Ama keşke almasaydım dediğim dahs çok şey var 😃