aysenur494_ kızım yok ama küçükken deldirirdim galiba ya büyüyüpte kulağını deldirmeyen bir kız olamaz diye düşünüyorum yeğenim kız hep özenirdi küpe isterdi ama korkardı ağlardı 7 yaşında ağlaya ağlaya deldirdi hem çok isteyip hem çok ağladı sonra epey süre sök tak yaptı yara bere oldu 😂 kuzenimde 6 aylık gibi deldirdi şimdi üç yaşında hiç öyle problemi yok hep köpe kulağında tertemiz 😂😂