Eslemsri Halk eğitimden kurs için basvurdum. Başvuru alındı yazdı ekranda. Şuan kurs onay bekliyor diyor. Onay vermelerini mi bekleyeceğim yoksa gidip evrakları mi vermem lazım o zaman mi onay verilmiş olacak bilen var mi
cnhavva Eslemsri ben halk egitimde cocuk gelisim kursuna yazılmıştım genelde orda sinif kapasitesi dolunca sinif aciliyo eger onu soruyosan o zaman mesaj geliyo sana
Eslemsri cnhavva sistem de kurs onay bekliyor yaziyor beklemem mi lazım yoksa evrak mi götürmem gerek
cnhavva Eslemsri online halk egitim sayfasina girdim istedigim kursa başvuru formunu doldurdum sonra sinif tamamlanip kurs acilicagi zaman mesaj geliyo onu onayliyosun mesela onaylamak icin bi kelime soyluyo onu yaz diye o sekilde mesaj yolluyosun daha sonra tarih ve yer mesaji geliyo gidiyosun basliyosun
cnhavva Eslemsri direk halk egitime gidip ordan da form doldurup bilgi alabilirsin ama ayni sekilde isliyo sistem burda en az 12 kisi olmasi gerekiyo kurs acilmasi için cunku sonradan kursu birakanlar olunca kurs kapanabiliyo basvuru sayisina gore aciyolar
cnhavva Eslemsri direk halk egitime gidip ordan da form doldurup bilgi alabilirsin ama ayni sekilde isliyo sistem burda en az 12 kisi olmasi gerekiyo kurs acilmasi için cunku sonradan kursu birakanlar olunca kurs kapanabiliyo basvuru sayisina gore aciyolar
Eslemsri cnhavva ben dün başvurdum. Ön başvuru alındı yazdı. Kurslarıma tıkladım. Kurs inay bekliyor kursiyer onay bekliyor yaziyo
cnhavva Eslemsri on basvuru aliniyo once dedigim gibi yeterli basvuru sayisina ulasinca sana mesaj gelir ama kurstan kursa degisiyo mesela burda ascilik ve cocuk gelisim bilgisayar uzerine olan kurslar her sene oluyo ama bazi kurslara talep olmadigindan yada az oldugundan acilmasi cok uzun da surebiliyo