Arkadaşlar merhaba çok bunalmış durumdayım lütfen akıl verin. İlk bebeğim 18 aylık şuan tüm gece meme agzında uyumak ve bizim yatağımızda uyumak istiyor vazgeçiremiyorum yatağına yatınca ağlıyor meme ağzından çıkınca ağlıyor beni emzik niyetine kullanıyor 😢emzik kullanmıştık 1 ay önce bıraktık kendiliğinden emziği onu da emmiyor yani çok yoruluyorum sabah uyanıyorum kas katı yatakta yattığımı anlamıyorum bile hiç kıpırtamadan yattığım için gece memesini nasıl kesmeliyim çok düşkün fikir verirseniz sevinirim teşekkürler