Herkese merhaba, 40 günlük bebeğim var. Son iki gündür uykuya dalamıyor. Sürekli meme istiyor, emmek istiyor emerken bile ağlıyor. Mama verdim doymuyor mu diye, en fazla yarım saat sakinleştiriyor. Ağlama krizine giriyor. Atak mı yoksa rahatsızlığı mı var korkuyorum. Doktora da yeni gittik, haftaya tekrar gideceğim. Bu atak mıdır ?