zeynepceylin9 merhaba 1 ay 25 günlük bebeğim yaklaşık 9 saattir idrar yapmadı 1 kere kaka yaptı normalmi yoksa doktora götürmelimiyim? Normalde çok sık yapardı her açtıgımda cok idrar dolu olurdu bezi
defneduruu zeynepceylin9 sanırm doymuyor canım doyduğunu kaka dan değil çişli bezden anlarsın 9 saat çok uzun bir süre
endoplazmikretikulumiste zeynepceylin9 terliyor fazla sıcak giydirmeyin terle atıyor olabilir yada yeterli beslenmiyor olabilir
zeynepceylin9 Feyzosumunannesi her zamanki gibi 2 saatte 1 en geç 3 saate 1 emiyor dün biraz az az emdi sıcaklardan diye düşünüyorum o bir taraftan emerken diğer göğsümden süt takıyor yetmese akmaz herhalde
zeynepceylin9 urasbeybi evet sadece anne sütüher zamanki gibi 2 saatte 1 en geç 3 saate 1 emiyor dün biraz az az emdi sıcaklardan diye düşünüyorum o bir taraftan emerken diğer göğsümden süt takıyor yetmese akmaz herhalde
zeynepceylin9 defneduruu her zamanki gibi 2 saatte 1 en geç 3 saate 1 emiyor normalde günlük en az 6 -7 çişli bezimiz olurdu dün biraz az az emdi sıcaklardan diye düşünüyorum o bir taraftan emerken diğer göğsümden süt takıyor yetmese akmaz herhalde
Feyzosumunannesi zeynepceylin9 Az emmiş ondan kaynaklı olabilir. Doyup doymadığını cisli bezinden anlarsınız
zeynepceylin9 Feyzosumunannesi bılıyorum oyuzden süreklı takıpteyım bugune kadar hep en az 6-7 bez dolu dolu oldu çok şükür bugun böyle olunca ilkkez korktum ama şükür şimdi yaptı
ece94 zeynepceylin9 doymuyor olabilir çişli bez çıkarması lazım çünkü annesi. Anne sütü mü alıyor sadece? Doktora bi götürün bence duruma göre mama başla diyebilirler