Sma confort mu Sma optirro mu canlar
23 günlük bebeğime sütüm hemen gelmediği için optrroyla başladık bir kaç gün öncesine kadar kabız oldu zorlamaua başladı aslında severek içiyor ama kaka yapamama sorunu oldu yani yapıyordu ama katıya yakın bir gün de bir gibi 2 gün önce de yorumları okudum comfort ara tara zar zor buldum onu deniyorum ama kusması oluyor bu mamayla ilgili mi yoksa çok sık besliyorum hem benden gelen anne sütü arkasına 60 ml mama bu mu fazla geliyor bilmiyorum sizlerin tercihi ne oldu neler yaşadınız comforta devam ediyim mi