kuzucuk24 Çocuğumun alttan 2 tane dişi çıktı. Hırslanıp arada ısırıyor. Bi göğsüm çok agrıyor şuan ne yapmalıyım. Yine de emzirmeye devam ediyorum. Ucuna lansinoh sürdüm ama başka öneriniz varmı benim gibi sorun yaşadınız mı???
Minikbirprenses kuzucuk24 bizimkinin de çıkıyor çok.korkuyorum yenidoğan zamanı zaten çok yaşadım meme ucu yarası😭