zeynomurat Merhaba kızlar 9. Ay kontrolünde bağışıklığı çok düşük dedi şuan takipliyiz hastanede eğer ateşi olursa yatış yapabiliriz dediler antibiyotiksiz nasıl toparlayabiliz 🙄
reri zeynomurat karadut özü. Keçiboynuzu pekmezi verebilirsin. Bide instagramda hastalanmayançocuk varmış. Bakabilirsin. Bağışıklık güçlendirici tarifler. Çok geçmiş olsun. Tez zamanda toparlar inşallah
endoplazmikretikulumiste zeynomurat hastalanmayancocuk sayfasına bakım diyetisyen var orda harika tarifler var
Pamukprenss zeynomurat demir değeri düşük olduğundan sık hastalanıyır olabilr . Bestiron demir şurubu çok iyi geliyor hem iyileştirir hemde iştah açar
zeynomurat Pamukprenss 2 aydır demir ilacı vermiyodum kabızlığından dolayı doktor kesmişti ondan olabilir demek ki teşekkür ederim
zeynomurat simseklivekalpli bakıldı bağışıklığı 1000 olması gerekirken 120 lere düşmüş dedi 7. ay kontrolünde 1700 lerdeydi ve demir ilacını kullanma 9 da gel değerlerine bakalım demişti
zeynomurat gizemzumraa 1000 olması gerekirken 120 olmuş dedi takibe aldılar acaba demir ilacını kullanmadık diemi bu kadar düştü 🤔 bide 1 ay içinde iki kere 39.5 ateşle acile gidip günlerce ilaç kullandık ondan mıdır bilmiyorum
birhanim25 zeynomurat kan tahlilinde mi anlaşılıyor bize doktor öyle bir şey dememisti demir düşüklüğü ihtimalini de biliyordu Siz kendiniz mi istediniz
zeynomurat pimpiriklianne43 ben istemedim onlar yapmış hatta neden olduğunu sorduğumda son zamanlarda hasta oldumu diye sormuştu bende evet dedim bayada ilaç kullanmıştı ama yinede takibe aldılar
zeynomurat birhanim25 hayır normal kontrol için kan almışlardı sonuçlar çıkınca arayıp hastaneye çağırdılar böyle bişey var die