tu30 kışın doğdu bebeğim ev hep 23-24 bandıydaydı bazen 21 e düştüğü olurdu o zaman çorap giydirirdim şahsen. Şuan yaz başından beri klima kullanıyoruz gece gündür sürekli 24 derecede sabit evimiz küçük ve sıcaklık ev içinde sürekli 22-25 arası gidip geliyor tabii camı açıp havalandırıyorum ama çocugum bu ısıda ince askılı body giyiyor üşür diye korkmayın üşümezler 21 derece ideal sıcakşık bebekler için nem dengesi oldugunda on numara bence. Hastalıgından ateşlendiği için ter döküyorduk yavrucum cok gecmiş olsun ama klima çarpar algıı yanlıs nem alma 24 derece sabit ayar arada cam açmak temiz hava için gayet ideal bence 🤌🏻🤌🏻 önüne yatırmadıgınız surece odada kalabilir