leylam33 😂 neyse şaka bi yana, üşüdüğü için gaz olmaz bu hikaye. Aksine soyun giydirmeyin hasta olur terlerse. En çok gaz sizin tükettiğiniz süt ve süt ürünlerinden olur. Bunlar bebeğe çok gaz yapar. Yediklerinizi sınırlandırın bebişiniz rahatlayacaktır. İmom latte takviye kullanıyorum ben hala 11 aylık oldu bırakmadım sütün kalitesini artırıyor bebeğe kilo yapıyor size de iyi geliyor. Böylece yediklerinizi sınırlandırsanız da cok sıkıntı olmuyor.
Kiraz cekirdeği karnına koyuyordum işe yarıyordu. Bigaia probiyotik kullandık o da işe yarıyordu. Bir de gaz masajı. Hepsi bir kenara gaz masajı en etkili olanı. Youtube ta videolar var onlara bakın uygulayın. Bisiklet cevirme, sağa sola kıvırma karnına masaj vs o sekilde cok rahatlıyorlar. Cok caresiz kalırsanız sıcak su dolu kovaya oturtun misss gece 12 de yapmıslıgımız var😅