Benimde oğlum iki yaşında, bir yaş muayenesinde bir sorun çıkmamıştı. 1 ay önce göz enfeksiyonu geçirdi. Göz iyileşince göz doktoruna götürdük ve 7 miyop, 3 astigmat çıktı. Çok çok üzgünüm. 6numara gözlük verdi doktor. Siparişini verdik bekliyoruz.
Sizdeki gelişme nedir? Doktor nasıl bir yol çizdi? Retina zarar görürse ilerde ameliyatta olamayacağından gözün ilerlemesinden çok korkuyorum.