Kızlar Günaydın. Bebeğim 4 aylık. Demir ilacı başladık. Benim bebeğim sabah uyandığında çığlıkla uyanıyor ve hemen meme istiyor benim aç karna ona demir ilacı verip yarım saat bekleme şansım yok. Ben bu demir ilacını ne zaman vermeliyim? Başka bir zaman aralığı söyler misiniz? Doktora 2 hafta sonra gideceğim. Ebe sabah aç karna vermek zorundasın diyor ne yapayım saatlerce çocuğu ağlatayım mı? Yok mu çözüm?