Esra___ Bizde aynı şeyi yaşamıştık. 9 günlükken göbek bağı düştü ama düştükten bir hafta kadar da cıtcıtlısına birkaç damla kan veya kahverengi leke bulaşıyordu. Doktora götürdüm. Doktor birkaç damla kan normal 1 hafta gelebilir ama yine de içimiz rahat etsin kan alalım değerlerine bakalım dedi. Kan sonucumuz temiz cıktı, zaten kan verdiğimiz günden 2 gün sonra tamamen bitmişti lekelenme. Arkadaşların da dediği gibi kokulu ve iltihaplı bir akıntı yoksa veya aşırı kanama, şişme falan yoksa telaşa gerek yok. Bodysine birkaç damla bulaşması normal göbek bağı düştükten 1 hafta kadar falan.