Arkadaşlar, bebeğim 1 yaşında, fakülteye nöroloji uzmanına götürdüm, orada öncesinde bebeğimi özelde nöroloji uzmanına götürdüğümü, uzmanın mr istediğini anlattım. Fakültede ki nöroloji uzmanı birşey çıkacağını sanmıyorum ama biz de mr isteyelim o zaman dedi, bir kağıda kloral hidrat miktarı yazdı, Mr kloral hidrat vererek çektireceğiz inşallah, bu ilaçla mr çektiren var mı?